Alla inlägg den 14 juni 2015

Av edvardssonsresor - 14 juni 2015 05:42

...har vi haft det idag. Förmiddagen spenderades på hotellet med tvätt och planering. Vid lunch gav vi oss ut och tänkte oss ner till hamnen i San Diego men icke, det Hanna INGEN parkeringsplats. Tanken var annars att titta på ett av världens största hangarfartyg som ligger här. Vi åkte i stället ut till Coronado som ligger strax utanför stan. Lunchen bestod av svärdfisk a la Mexican style, gott :-). Efter det gick vi en runda i centrum och jag passade på att klippa mig. Innan vi åkte "hem" var vi på Silver strand state beach och jag fick äntligen bada i Stilla havet ?.
Kvällen har vi tillbringat på hotellrummet med att boka några fler hotell och planerat vår färd norrut.
I morgon bär det av tidigt mot LAS Vegas som är nästa anhalt ?

Snygg bil :-)

Mycket staket kring olika saker. Vi är väldigt nära Tijuana och Mexikanska gränsen.

Ännu en häftig bild och jag får agera anledning till att ta en bild. De som satt bak i denna bjöd oss att följa med på fest. Dumt att vi avböjde kanske.
Vet inte om nummerplåten syns men det står Elvis på den och på rutorna bak stod det Graceland :-)

[Bild]

Kvällsmat bestående av sallad, kyckling, gorgonzola och valnötter. Smaskigt faktiskt. Till skillnad från frukosten på vårt hotell som består av kaffe, juice och tre sorters kakor ? och de kallar sig Bed and breakfast ??

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards