Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Söndag...

Av edvardssonsresor - 28 juni 2015 17:02

...och förflyttningsdag, från Union Bay som det lilla samhället heter till Victoria.
Igår var vi ute på några öar och bara slappade. Vi började med Farmers market och sen picknick med den sushi som vi köpt i hamnen. Slutligen åkte vi tull Hornby Islanda berömda strand och badade. Ja, jag badade men inte Jonny :-)

Först färjan från Vancouver Island till Denman Island och sen färjan från Denman Island till Hornby Island

Utsikten från picknick platsen :-)

Och så dagens efterrätt, tre olika créme brulée :-). Innan dess carpaccio på bison och så fin stek.

Kvällspromenaden. Innan dess träffade jag ett gammalt par, 85 + tror jag, som bjöd in mig på snaps. Jag tackade dock nej men jättetrevliga var de.
Så många trevliga och spännande möte man får på en sådan här resa :-)

Käckarnas

29 juni 2015 10:15

Oj fel knapp, åka o kolla på jobbet nån da .... Nej på me regntåliga skodon o kläder för nu blir de långrunda med vovvarna ..... Kramar till er båda

edvardssonsresor

30 juni 2015 05:41

Kram kram från oss och hälsa pappa 😊